سالی که نکوست از بهارش پیداست

 


بعید میدونم امسال کسی آدم بشه!!!


7 نظرات:

مسافر گفت...

والا آمار سال های پیش هم چیزی نشون نمیده.

نازنین گفت...

هر سال دریغ از پارسال!!

دختر نارنج و ترنج گفت...

سلام عزیزم،
خوبی؟
منم وقتی عصبی می شم معده درد می گیرم، اونوقت دیگه هیچ چاره ای هم نداره... خیلی بده! درکت می کنم....

دختر نارنج و ترنج گفت...

سلام عزیزم،
خوبی؟؟ ممنونم از این که سر زدی...
راستش مثل این که یه نفر که عضوه باید برات دعوتنامه بده.. پرشین گیگ اینجوریه. اما عکسای منم که پرشین گیگ هست باز نمی شن.. نمی دونم چی شده؟؟؟؟

هویج گفت...

مگه قراره کسی آدم بشه ؟

آقای رگبار گفت...

خیلی عجیبه تو گفتی" من این همه حرف زدم تو کلا از اساس اون چیزی که دوست داشتی برداشت کردی.بی خیال" ولی من بازهم نوشت ههای تو رو خونده بودم و بازه م خودنم تنها برداشتی که ازش داشتم همین بود که گفتم .
اما دربابا این که اعتقاداتمون رو فریاد نزنیم ببین اگه این اعتقادات بهضرر کسینباشه خب باشه . هر کس مختاره که هر جوری میخواد فکر کنه ولی من هم مختارم که هر چی فکرمی کنمبگم .
اینه دیگه این تضارب افکاره دیگه

من و من گفت...

سر سالی چرا انرژی منفی میدی خانوم؟ خدا رو چه دیدی شاید آدم شدیم! :-))

ارسال یک نظر