هیجدهم

 


یه روز ساده مث بقیه روزا ، یه روز مث هیجدهم،هیجدهم تیر


 

17 نظرات:

افسون کودک طبیعت گفت...

آنگاه که عشق سخن میگوید، آوای خدایان ملکوت راخمارآلود نغمه میکند.

دختر نارنج و ترنج گفت...

سلام عزیزم
خوبی؟؟؟؟؟
آره.. واقعا یه روز ساده مث بقیه روزا........ مث هیجدهم!!!!
خیلی خیلی ساده بود... بدجوری!!!!

ناخنک گفت...

به نظر من خیلی هم ساده نبود

پنج عصر گفت...

سادگی هم حکایتیست.....

نازنین گفت...

و شاید این در ظاهر تنها ساده باشد!

طنز متفاوت گفت...

از 3 مرداد چه خبر؟

raha گفت...

neveshte boudid ke dar morede hend eghragh mikonam...?harfetoun baram khili ajib boud!! nemidounam manzouretoun chiye ? va man chera bayad in karo bekonam ?in chiziye ke man daram ba postam lamsesh mikonam marbout be emrouz o dirouz ham nist,chand sale ke man injam . va halze lahzeye inja ra ba tehran moghayese kardam . barha kelide motoram rouye motor to khiyaboun ja mounde , va ya rouye dare khoune . bade 1 rouz ke fahmidam on ja ja gozashtam raftam didam sare jashe , in etefagh na inke baraye man biofte balke baraye aksare bachehaye inja oftade.dar zemn man az pune goftam na az bambaee...vali bambaee ham ba inke ziyad amn nist vali khili behtar az irane ...hala mikhayn ghaboul konid mikhayn na ...be har hal in yek vaghiyatiye ...shayd shoma be onvane torist modate kotah boudid o faght negahe sathi darid vali man inja zendegi daram mikonam chand sale ,keshvarhaye digee ra ham didam ,arameshe pune ra ra hich jaye dige nadidam ... !

نازنین گفت...

حالا هم که تحویلم نگرفته است هنوز!
خدا را می گویم!

هارمونی گفت...

سلام...
یه روز ساده ؟؟؟؟؟؟؟؟
هیچ وقت ننگ تاریخی ما یه روزه ساده نیست... اگر این طوریه 22 خرداد ساده ترین روزهاست
با...؟ به روزم

قلم فرانسه گفت...

قالب نو رسیده میمون!

نازنین گفت...

امروز هم شاید تنها یک روز!

رها گفت...

سلام، اسم وبلاگت رو فراموش کرده بودم، با امتحان کردن چند اسم بالاخره پیداش کردم، می بینم که تغییرش دادی، مبارکه، ولی خدایی قبلیه قشنگتر و آرومبخش تر بود، نفس تغییر خوبه ولی به سمت زیبایی باید باشه.ممنون

بانو گفت...

اما من مجبورم تحمل کنم..
چیکار کنم؟
چرا آپ نمیکنی؟

ناخنک گفت...

از بلاگفا میریم

هستی گفت...

آری یک روز معمولی...

---
تکراری بود
من هم تغییرش دادم عزیزم.

فریدون زاکانی گفت...

سلام
چه روز پر شکوهی بود

ارسال یک نظر