همه لطفا" گوش کنید

 


۱،۲،۳     ۱،۲،۳   امتحان میشه صدا خوبه؟


با عرض سلام خدمت دوستان عزیز


امروز کامنتی خصوصی از یک دوست وبلاگی بسیار عزیز دریافت کردم که لازم دیدم این مطلب را به حضور شما برسانم.


خواهش می کنم سکوت رعایت کنید،ممنونم


از دست نوشته های من شاید اینطور به نظر بیاد که یک عاشق شکست خورده ام یا در زندگی با همسرم مشکلاتی دارم بدین وسیله اعلام می کنم، من عاشق همسرم هستم و هرگز در عشق شکست نخورده ام و در زندگی دو نفره ی شیرینمان به لطف خدا هیچ مشکلی وجود ندارد.بعضی از دست نوشته های من فقط از یک احساس نویسندگی سرچشمه میگیرد و بعضی هم از یک احساس واقعی،پس از پست های من برداشت بد نکنید.از همین جا باز هم از آن دوست عزیز وبلاگی تشکر می کنم که به موقع متذکر شد و باعث شد من همه ی شما را اینجا جمع کنم.


مرسی که گوش کردید.به افتخار خودت یه کف مرتب بزنید.


لطفا" وبلاگ ترک نکنید تا با یک فنجون چایی داغ ازتون پذیرایی بشه.


 

12 نظرات:

کاغذ کاربن گفت...

همین دو سه تای آخر.

ساقی گفت...

همینطور عاشق بمان و آرام.

من گفت...

برای سلامتی همه وبلاگ بازهای عزیز جمیعا صلوات !

محمدرضاقاسمی گفت...

سلام
خد را شکر... ما عادت کردیم که توی کار هم دیگه سرک بکشیم... بجای نقد اثر دنبال رابطه اثر با زندگی صاحب اثر می گردیم.

قدر عشقت را بدان

پیمان گفت...

سلام...
من همیشه هستم
ببخش
فرصتم کمه....
خواندنی بود...

ژسیلن گفت...

عین شین قاف!
این مشکل هر نویسنده ای هس!
تا باشه از این مشکلا!

من،یک زن! گفت...

به همسرت سلام برسون و تداوم عشق رو براتون آرزو میکنم...
ممنون از چای داغ!

قلم فرانسه گفت...

ما که ندیدیم. . .بعضیها چرا اینطوری برداشت می کنند. . . یکاره نه برداشته و نه گذاشته می گوید چرا سکسی می نویسی؟ ( !!!!!!!!!! ). . . استغفرالله!

بنیامین گفت...

میشه به من 2 تا فنجون بدید / خواندمت / شاد باشی

شیرین گفت...

پس چی شد این چای ؟

پریسا گفت...

پیوندتان پیوسته پایدار

ارسال یک نظر