خونه به دوش

خوش به حال بعضیا،


مجبور نیستند نگران پیداکردن خونه ی مناسب باشن !!!



 

8 نظرات:

پیمان تهرانی گفت...

سلام
این دفعه به نوشیدن چای داغ صدا نزدی
عالی بود همه رو با هم خوندم
چسبید
تا بعد

سمیرا گفت...

واقعا هم خوش به حالش
عزیزم از اینکه کوتاهی کردم و در مورد پستای جالبت نظر ندادم
منو ببخش
ولی من دیگه برا همیشه زحمت کم میکنم
از تو نوشتم...
خدانگهدار

کاغذ کاربن گفت...

ممنون! حالا از کجا پیداش کردی؟ به من هم بگو! شاید منم پیداش کنم!

سید حمید گفت...

سلام
.
.
.
هميشه ؛
دستهايم از پاههايم درازتر بوده اند
هر چند دستم کوتاه از زمین و زمان
.
.
.
نمی خوای به مشقم نمره بدی ؟

نبض خاطرم گفت...

اشک امونش نداد ...چقدر قنوت اونشب براش قشنگ بود ...

قنوتی که شاید بوی عبور مردی رو داشت که سالهاست کوچه های مدینه

منتظر قدم های آسمونی اش هستن ..مردی که چقدر بوی یاس می داد...

سالها داره از اون شب آسمونی می گذره ولی هنوز بوی خوش اون قنوت

و اون شمیم ملکوتی یادش نرفته ..هنوز هم نمیدونه چی شد

نبض خاطرم گفت...

خدای مهربون کمک کن که قبل از این که با جبر مارا به سفری ببرند



که دلمان نمی خواهد آنقدر دل از دنیا بکنیم



که خودمان با اختیار به سفری رویم که شما در آنجا فرشتگانتان



را به پیشوازمان فرستید وآنها از قول شما بگویند :



يا ايتها النفس المطمئنه ارجعي الى ربك راضية مرضيه فادخلي



في عبادي وادخلي جنتي

مریم خاله گفت...

آدم که جلوی مهمون چای جوشیده نمی گذاره!...بپر بچه...برو یه نسکافه بیار ... راستی وبلاگت هم باحاله!...

افسون كودك طبيعت گفت...

توجه توجه توجه توجه

دوستان عزيز اخيراً كسي به نام مدير بلاگفا برايم نظر خصوصي داده بود كه آدرس وبلاگت+ پسوردش را + و ايميل خصوصي‌ات را برايمان ارسال كن چون وبلاگت بسته ميشه در غير اين صورت.


من براي صحت اين موضوع از مديربلگفا پرسيدم شما اين كار راكرديد گفت خير به هيچ وجه پس وردتو تحت هيچ شرايطي براي كسي ايميل نكن. همچين مسئله‌اي صحت نداره ميتوني از مدير بلاگفا بپرسي. اين كار هكرهاست كه ميگن وبلاگت بسته ميشه يا ي همچين چيزي. به همه دوستاتون هم اطلاع بدين.

ارسال یک نظر