نامه ای به مسیح

فراخوان نوشتن نامه به مسیح


به نام اهورای پاک و درود بر فرستادگان بر حقش


سلام بر تو ای نبی خدا ای پیامبر صلح و دوستی 


حالتان خوب است؟ازحال من اگر خواسته باشید خوبم الحمدالله ملالی نیست جز  دوری قلبم از خدا؛از زمین و زمینیان چه بگویم که از آسمانها نظاره گرید.بوی خون همه جا را گرفته ،این روزها زمین دم مسیحایی شما را کم دارد.کاش اینجا بودید و مردگان را زنده می کردید آخرآنها برای مردن کودک بودند.


من مسلمانم اما شما را دوست دارم.شنیده ام همراه ناجی من خواهی آمد،راستی حالشان که خوب است ؟ خوش بحالت ببخشید خوش بحالتان حتما" آنجا همه را می بینید. اگر این هفته به دیدار محمد (ص) رفتید به او بگویید آن قبله که اول بار به سویش نماز کردی را بنی اسراییل به تاراج برد.علی را چطور از او خبری داری ،بهش بگویید خیلی دوست دارم مثل ایشان شوم از کودکی آموخته ام در هر نشست و برخواستی بگویم یا علی،علی را با افتخار می گویم می گویم علی ،


نادانی ام را ببخشید فراموش کردم بگویم میلادت مبارک،اگر آن بالا جشنی گرفتی و خواستی شمع هایت را فوت کنی قبلش آرزو کن که دیگر تو را پسر خدا ننامند.کاش اول گفته بودم اما سلام من را به حضرت دوست برسان و بگو انت القادر و انا الضعیف و هل یرحم الضعیف الا القادر؟

8 نظرات:

افکار موهومی گفت...

مسیحا , آیا می دانی روز تولدت هزاران انسان بی پناه و درمانده و بی گناه قربانی می شوند؟ ......

بهم سر بزن . مرسی

سعید گفت...

کوتاه و پر مغز بود . می شد کمی احساساتی ترش کرد منتها ایده ، ایده بسیار جالب بوده .

فطروس گفت...

سلام. خیلی نامه قشنگی بود. دلتنگم کرد.

فریبا گفت...

با سلام خدمت چای داغ عزیز
نوشته ات را خوندم پست جدیدم تقریبا با همین مضمون است البته برای تمام
مردم دنیا
در دفتر بی خط منتظرم
بدرود

دختر نارنج و ترنج گفت...

نامه ت خیلی دلنشین بود.. امیدوارم اون بالایی ها ما پایینی ها رو هیچ وقت فراموش نکنن...
پاینده باشی...

پریسا گفت...

اشکمو در آورد -حسودیم میشه که اینقدر خوب می تونی احساساست را بنویسی

آشنا گفت...

بسیار جالب و خواندنی ، البته اگر حرف دلتان بوده باشد .

ارسال یک نظر