کودکی هم عالمی دارد

  


 


حال و هوای دلم بارانی است،چند روزی می شود،شایدم چند ماه؛


-         نمی دانم شایدم بیشتر.


زمانش مهم نیست مهم این است که،  ...


                    -  بارانیست


 


چه کودک شدم امروز


بی سبب می گریم


کودکانه  می گویم و گاه


زانوهایم را به جای تو به آغوش می کشم


ناراضی نیستم ؛


- کودکی هم عالمی دارد.


گلایه وار آمده بودم اما، بگذریم


کودکانه دلم هوای کوی تو دارد.


    


 راستی گفته بودم این روز ها حال و هوای دلم بارانیست؟!               


 


نویسنده : خودم      


 


                              


  


 


                              

2 نظرات:

افسون گفت...

خيلي دلنشين بود اميدوارم از شوخي من ناراحت نشده باشي. با كمال ميل لينكت . وقتي لينكم كردي بهم خبر بده منم لينكت مي‌كنم.

سید حمید گفت...

الو سلام


الو


قطع و وصل میشه

گفته بودم ایرانشل بدرد نمی خوره


الووووووووووووووووووووووووو

.
.
.
اهان الان خوبه
گفتی زیادگیر میدی
الو ببین
الو
خیالی نیست ما دوستامونو دوست داریم
الو صدا میاد
اه مردیشور بشورن
الو
الو
الو تو که ترکوندی
به همه سوالاتم که جواب دادم
ولی بازم اگه سوال داری
الو
بپرس
الو ببین اگه میخوای تو کل بالای صفحه راه بره باید به تعداد زیاد بنویسی

الوووووووووووو

اه قطع شد

ارسال یک نظر