همه ی احساس من

 


بوی مهر می شنوم،


دروغ نمی گویم ، خودم شنیدم


هیس!!


نفس بکش ، می شنوی؟!

11 نظرات:

توت فرنگی گفت...

بوي پاييز مي آيد.
براي من چه فرق مي کند...
براي من که دلکم
در پاييز سال گذشته
مانده است...
براي من چه فرقي مي کند.




الان که اینجام دارم دارم یه فنجون چای داغ می خورم.
اگه قهوه بدون شکر دوست داری،بیا پیشم.

خداحافظی.

هادی ... آیات زمینی گفت...

اینجا بوی برگ زرد است
زرد و نارنجی

هیسسسسسس

من گفت...

واسه من همیشه مزه اش لذت بخش تر ه ، اخه من ذائقه ام از شامه ام قویتره !

افسون كودك طبيعت گفت...

شادی خودرابه هیچکس وهیچ چیزوابسته نکن تا همیشه ازان لذت ببری

ببخشید مرسی اومدین.

اینجا میتونه یه خونه باشه گفت...

مهر و آبان ها فرقی ندارند برایم

امیر ج گفت...

ففففف. دمونم درما کوردم! گفتی بوی جی میاد؟... ففففففف! :-)

عمو باربد گفت...

سلام
وبلاگ زيباييي دارين....
به من سر بزنين....
خوشحال ميشم...خوشحال ميشين....

افسون كودك طبيعت گفت...

سلام دوستان عزیز

من تو مسابقه برترین وبلاگ شرکت کردم لطفا وبلاگمو بخونین

اگه خوشتون اومد بهش رای بدین برای این کاربه آدرس

http://night-skin.com/topblog مراجعه و در پایین صفحه در جلوی کادر آدرس

http://a1981.blogfa.com را وارد کرده و دکمه vote

را بزنید.

با تشکر از انتخاب شما

رها گفت...

سلام
از وبلاگت بوی آشنائی می آید .!!!

جاری باشید

شوكا گفت...

چیه مگه رشته ی مورد علاقت !؟

ارسال یک نظر