........

 


گاهی ذهنم یخ می زند!!


19 نظرات:

قلم فرانسه گفت...

خرجش یک فنجان چای داغ است!

هادی .. آیات زمینی گفت...

برای زمستان خیالها عجله داری ؟

طنز متفاوت گفت...

عکس با متن هماهنگ بود!
یخ می زنیم!

نگار خط خطی گفت...

یخ زدم من...
من نسکافه می خوام!

پیمان گفت...

سلام خوبی؟
نمیدونم اول جمله هات رو می نویسی و یعد عکس پیدا میکنی یا عکس داری و مرتبط با اونا جمله میگی و بازم نمیدونم توی این تصنع گرایی ناخواسته کجای قضیه قرار داری....

مرسی

اینجا میتونه یه خونه باشه گفت...

یه دوش آب داغ همه چیز رو درست میکنه

ايستاده با قارچ گفت...

بايد يه مقدار به ضد يخ فكر كني

بی نام گفت...

سلام ، از چی ذهنت یخ میزنه ؟ ما که نفهمیدیم .

شا عر مرده گفت...

دلیل علمی اش چیست؟!

مردي با قارچي در دست گفت...

شما لطف داری ...وبلاگ من انقدرها هم تعریفی نیست ....ولی من مینویسم تا بقیه رو شاد کنم ....میدونی که خندوندن آدما خیلی سخته

حبیبی گفت...

سلام
دم کرده بود مرسی...

شاباجی خانوم گفت...

چایی داغ چطوری ذهنش یخ میزنه ؟

خودم گفت...

چه یخی هم زده به ما هم سرایت کرد

افسون کودک طبیعت گفت...

تا روزی كه رفتی می پنداشتم عشق همه اش شیرینی است! اما آن روز چشمانت به من آموخت كه با آخرین نگاه است كه اولین رنج آغاز می شود..

من،یک زن! گفت...

منم میگم یه فنجون چای داغ شاید یه کاری بکنه!

بنیامین گفت...

برایت آرزوی سلامتی می کنم / خواندمت

محمد گفت...

فوق العاده فوق العاده
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز و گرامی
جهت تامین رفاه شما دوستان عزیز قصد دارم سایتی را در این قسمت به شما معرفی کنم که شما می
توانید با استفاده از این سایت و کمی تلاش گوشی موبایل مورد علاقه خود را بصورت رایگان دریافت
کنید.
اصل قضیه این است که شما ابتدا رایگان ثبت نام می کنید و افراد را رایگان ثبت نام می دهید . وقتی تعداد ثبت نام دهندگان از طرف شما به حد تعیین شده رسید هدیه خود را دریافت می کنید. به ازای هر هدیه که در سایت معرفی گردیده تعداد معینی عضو (ثبت نام شده توسط شما) تعیین شده است. وقتی شما توانستید آن تعداد عضو را ثبت نام دهید، هدیه انتخاب شده شما ظرف یک الی دو هفته برایتان فرستاده می شود!
در حقیقت شما با تبلیغ این سایت هدیه میگیرید، حال هرچه این تبلیغ بیشتر باشد ، هدیه گرانبها تر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر حتما مطالب این بخش وبلاگ را مطالعه کنید

ايستاده با قارچ گفت...

هنوزم یخ زده ای ؟
پس پست جدیدم رو بخون

ارسال یک نظر