یک افسانه!

 


و هر انسان، 


برای هر انسان،


برادری است!!


                     "احمد شاملو"

6 نظرات:

نگار خط خطی گفت...

اگه دوتا دختر بودند چی؟!!!
وما همچنان دوره میکنیم
شب را...
روز را...
هنوز را
بازم بگو رفیق

مهدی گفت...

مثل وفاداری
عاطفه بی‌غرض
خویشتن‌داری
خوش‌بینی
عشق بی‌وصال
خداباوری
بزرگی
مروت
و سایر افسانه‌های این قرن بی‌مروت

یاسمن گفت...

سلام

وبلاگ آرامش بخشی داری . اگه اجازه بدی می خوام لینکت کنم . به من هم سر بزن . موفق باشی.

شا دی گفت...

سلام دوست خوب و باکمالات.وبلاگت جالب است.پیش من هم ب ولی دلم می سوزد چون همیشه حرف از مرد،برادر،پسر در شعر هاست و انگار هیچ زن و دختر ئ خواهری در
دنیای لطیف!!! شاعران زندگی نمی کند که فقط به پسرهایشان پند می دهند و آدم ها همیشه با هم برادرند نه خوارهر وبرادر و دانایان همیشه مردان ریش سفید هستند.دلم می سوزد.
پیش من بیا.

ارسال یک نظر