ساقی امشب جام ما از آسمان پر می کند

 


نوازش باران زیباست ،جامه برکن ، بگذار تا لمست کند


 

15 نظرات:

نازنین گفت...

تن شویه ای بارانی!!

مرتضی خسروی گفت...

خونه ما یک بارون حسابی بارید...ولی از شانس من همیشه بارانهای هولناک و طوفانی داریم...تگرگ بارید اندازه کله ادم...:")

یاسمن گفت...

باران روح آدم رو تازه می کنه . من که خیلی دوستش دارم .
وبلاگ من به روزه . بهم سر بزنید خوشحال می شم .

نگار خط خطی گفت...

باران حتی رنگش هم زیباست

مهدی گفت...

اغلب دوست ندارم موقه بارون چتر بگیرم بالا سرم

قلم فرانسه گفت...

من اینجا یک کامنت کاشته بودم!

چرا برف نمی یاد؟

خاله قصه گو گفت...

اسم وبلاگ باتصویریه فنجون چای حس گرماوخوبی داره مخصوصآاین روزهاکه هواروبه سردی میره توکلبه خاله هم چایی لب سوزلب دوز قندپهلوپیدامیشه

محمدرضا قاسمی گفت...

سلام
این یک دعوت رسمی است
شما به یک تسویه حساب دعوت شدید
حتما تشریف بیاورید
این یک پرونده ویژه است

نقطه ته خط گفت...

در راستای این نوازش باران به شدت گلو درد داریم !

مردی با مسئوليت محدود گفت...

داستان ولی سکسی می شود اندکی

هستی گفت...

بلاخره باز شد این کامنت دونی...
شست
لمس کرد
و رفت...

نپرس کیم. گفت...

چتر ها را باید بست زیر باران باید رفت ...

زئوس گفت...

به باران دلخوشی؟
گفتم ببارد..............
...............

ارسال یک نظر