فقط ۹ روز ناقابل،همین

 


همیشه برای شنیدن آن صدای توپ هیجان داشتم


 

15 نظرات:

ژولی پولی گفت...

این روزها همه به وبلاگ ژولی پولی میان
شما چطور؟
...................خوبی عزیز
وبلاگت خشنگه
موفق باشیmy charming
*اینجا همه چی خوبه وفضا اجتماعیه*

رها گفت...

من بهارم تو زمین
من زمینم تو بهار
یاد انگشتای بارون تو باغم می کنه
میون جنگلا طاقم می کنه ...

Meci گفت...

فقط 9 روز ناقابل
کاش بیشتر بود

دختر نارنج و ترنج گفت...

سلام عزیزم،
واااااای اصلاَ فکرشم نمی کردم که فقط 9 روزه... عجیبه که این اسفند چقدر زود گذشت!!!!!!!!!!

ناخنک گفت...

سال نوی شما پیشاپیش مبارک

افسون کودک طبیعت گفت...

از خدا پرسيدم:خدايا چطور مي توان بهتر زندگي کرد؟

خدا جواب داد:..
در وبلاگ افسون کودک طبیعت ببینین.

حسین دیلم کتولی گفت...

سلام ...زردی من از تو معرکه بود...ممنون

inموریx گفت...

من هرگز نه تنها هیجان نداشتم بلکه متنفر بودم...

شاباجی خانوم گفت...

صدای توپ چیه؟ واضحتر بگو

نازنین گفت...

و من عجیب دلتنگ می شوم!!!
همان لحظه!

سینا شاید گفت...

برای مسافر:
چرا من رو حذف کردین؟

سلام همسایه های 5 گفت...

سلام.با شعری جدید از خودم منتظر نقد و نظرت دوست گرامی
با احترام:
رضا یوسف زاده تهرانی

دختر نارنج و ترنج گفت...

سلام عزیزم،
عیدت مبارک!!!
انشالله که سال 88 بهترین سال ها برات باشه و هرچی که از خدا خواستی برات با خودش بیاره..
شاد باشی دوست گلم...

دختر نارنج و ترنج گفت...

سلام،
خیلی از اون 9 روز گذشته ها... چرا کم پیدایی؟
دعوتت کردم برای یه بازی.. لطفا بیا. خوشحال می شم...

ارسال یک نظر