قوانین و اصول زندگی تو چیست؟...

با کمی تاخیر سلام و نوروز مبارک.


ممنونم از دختر نارنج و ترنج که منو به این بازی قشنگ دعوت کرد.


از قانون مند بودن بسیار خوشم میاد و قوانین زیادی تو زندگیم دارم که


هفت تاشو به نشان هفت سین می نویسم:


اول:وقتی باید سر ساعت جایی باشی راس ساعت اونجا باش


دوم:با هرکی مثل خودش رفتار کن


سوم:بخشنده باش و اون چیزی که دوسش داری ببخش نه اضافات زندگیتو


چهارم:دل و زبونتو یکی کن.یعنیوقتی ازکسی بدم بیاد چهره و زبونم با احساساتم


 یکیه ووقتی از کسی خوشم بیاد از جون و دل دوسش دارم


پنجم:زیر کار در رو نباش حقوق میگیری که کار کنی پس زیر آبی نرو


ششم: با شرافت آدما کاری نداشته باش(اینو چند سالیه یاد گرفتم)


هفتم:سعی کن فراموشکار باشی تا بتونی با آدما زندگی کنی.


از دوستای خوبی که لیست پیوندهای وبلاگم هستند دعوت می کنم


تا در این بازی شرکت کنند.


با تشکر


یک فنجون چایی داغ

4 نظرات:

دختر نارنج و ترنج گفت...

مرسی عزیزم که دعوتم رو قبول کردی.. و خسته نباشی به خاطر شلوغی این روزای اول سال..
از قوانینت خوشم اومد.. آدم جالبی هستی! مخصوصاَ هفتمی... که من اصلا بلدش نیستم!!!

شاباجی خانوم گفت...

با این شعارهایی که دادی من فقط میتونم بگم : اله اکبر. .. رهبر. مرگ بر ضد ولایت فقیه

Meci گفت...

چه قوانین جالبی
دلم میخواد قانون هفنم رو در خودم پرورش بدم ولی تا حالا که نتونستم

ارسال یک نظر