من و زنانگی 2

دوستان عزیز با توجه به کامنت های پست قبلی لازم دیدم یه توضیحاتی بدم:

منظور من اصلا این نبود که زن نباید مستقل باشه اما هستم همسرم به من پول نمیده پس من کار میکنم

برداشت ها کاملا اشتباه بود منظور من این بود که من مثل اون دسته زنها نیستم مه از فردای روز نامزدی دیگه بلد نیستن از جوب بپرن مگه شوهر دستشونو بگیره ،با دوستاشون بیرون نمیرن چون شوهره یک ساعت تو خونه تنها می مونه و ممکنه اون هم درخواست کنه خدای نکرده یکی از دوستهاشو ببینه.دستشون تو جیب خودشونه اما دستشون میلرزه اگه با پول خودشون واسه خودشون خریدی کنن یا مثلا آرایشگاه برن،اگه شوهر دیر بیاد از در و دیوار خونه می ترسن.و در کل میشن یه موجود آویزون واسه شوهره که به نظر من این باعث میشه دیر یا زود صدای طرف در بیاد .وقتی خودمو با اینجور زنها مقایسه می کنم میگم من اشتباهی ام....

7 نظرات:

خانوم زیگزاگ گفت...

الان توی ایران دروغ و حسادت و دزدی جا افتاده. یعنی اونایی که راست می‌گن و حسود نیستند و دزدی نمی‌کنن اشتباهین؟!!

متاسفانه توی خیلی از خانوما هم اینطور جا افتاده الان. این هرگز به معنای اشتباهی بودن تو نیست. اتفاقن راه تو درسته درسته. فقط گاهی ممکنه اشکال بوجود بیاره برات. چون مردها "گاهی" نیاز دارند حس کنن زنشون بهشون احتیاج داره. اما این فقط منحصر به همون "گاهی" می‌شه که خیلی‌ها اون رو با "همیشه" اشتباه می‌گیرن!!!

پیمان خان گفت...

دو تا حالت داره حتمن تو خونه یکی یه دونه بودی بابایی دوست داشته دخترش مثل پسرا قوی باشه پس نوع تربیت و نگاهی که بهت می شده باعث شده حس زنانه نداشته باشی
دوم اینکه متاسفانه در جریان همین قضایای مدرن و پست مدرن شدن و فمینسم و غیره ذالک یه عده دچار توهم شدن و ادا و اصول در میارن.
اگه زنی باید حس زنانه داشته باشی که زن بودن فقط به صرف اندام نیست که به قول خودت " زنانگی " حرف اول رو می زنه.
بهر حال من کاری ندارم امیدوارم حداقل شوهرت طلاقت نده هرچند واسه تو فکر کنم بهتر باشه اما دختر خوب جامعه حقوق ترو رعایت نمیکنه.
-------
نه خوشم نیومد . چون اینقدر بی سلیقه ایی که متوجه سردی رنگ های وبلاگت نمیشی. چیه اخه این .حتی فونت قلم هات هم خسته کننده اس.
----------عذرخواهی میکنم. پر حرفی منو ببخش دوست خوبم.

هاD گفت...

این دسته از خانم‌ها شنیدن که آقایون از چنین خانم‌های خوششون میاد ، ولی امر بهشون مشتبه شده .

بانو گفت...

فکر نمی کردم شوهر داشته باشی

يك زن گفت...

كلمه "استقلال" براي يك زن يعني تمام ساعت هاي خودم را داشته باشم و در كنار احترام به عنوان يك زن خوانده شوم نه همسر يك مرد.

م.پارسا-4ساله از تهران گفت...

خيلي هم درستي
جبران خليل جبران ميگه: به يکديگر مهر بورزيد، اما از مهر بند مسازيد

Toranjbanoo گفت...

به نظر من تو کار درستی می کنی... البته با زیگزاگ هم صد در صد موافقم. زیادی هم ببینن مستقلی یه وقت احساس می کنن که مردانگیشون زیر سوال رفته. البته تو خودت عاقلی عزیز دلم....

ارسال یک نظر