لطفا خفه شین

-از سن 20 سالگی به بعد: وا آنتیگونه چرا شوهر نمیکنی؟

-مدتی بعد از خواستگاری آقای همسر: وا آنتیگونه کی جشن نامزدی می گیری ما فکر لباس دوختن باشیم؟

-شب مراسم نامزدی: وا آنتیگونه کی عروسی می گیرین ، یه لباس واسه عروسیت گذاشتم کنار که بپوشم ماه .

- روز پاتختی، بعد از سفر ماه عسل : وا آنتیگونه چرا یه بچه نمیاری؟ بچه خوبه ها( در این مینا فرد دیگری از فامیل): نه بابا ما شالله شعور آنتیگونه بالا تر از این حرفاست که بچه دار شه

-چند ماه بعد از عروسی: وا آنتیگونه بابا یکی بیار دیگه

من در حالیکه از لبخند زدن و ساکت موندن جند ساله به ستوه اومدم:

لابد بعد از اینکه اومدین جشن حموم زایمون بچه ی اول من میگین وا آنتیگونه کی دومیشو میاری؟ بابا مگه شما دغدغه ی فکری مهمتر از مسائل خصوصی زندگی آنتیگونه ندارین؟ به شما چه، یا پول نداریم بچه دار نمیشیم ، یا دوست نداریم که بچه دار شیم ،یا فعلا زود که بچه دار شیم یا من نازام پس بچه دار نمیشیم .کدومشو دوست دارین بشنوین تا بهتون بگم بلکه خفه شین ها !!!!

17 نظرات:

سعید(زیر تیغ) گفت...

سلام
انگار الان عصبانی هستی من می رم یه موقعه دیگه برمی گردم
راستی نگفتی کی بچه دار می شی:))

خانوم جیغ! گفت...

همیشه همین مسائل هست! دو تا گوش برای چی هست؟
یکی در
یکی دروازه!

رامونا گفت...

به خدا آدم دق می کنه از دست این ایرانیا!

مرمر گفت...

ببین عزیزم تا مجردی بهت می گن چرا ازدواج نمی کنی؟ ازدواج می کنی می گن چرا عروسی نمی گیری؟ عروسی می گیری می گن بچه نمی خوای؟ اولی رو بیاری می گن بچه تنهاس یکی دیگه بیار! یکی دیگه بیاری می گن دخترتو شوهر نمی دی؟ پسرتو زن نمی دی؟ اونا ازدواج کنن می گن بچه نمی خوان اونا؟؟ اونام که بچه دار شن و سر و سامون بگیرن پشت سرت می گن: این نمی خواد بمیره؟؟ قد حضرت خضر سنش ه ها!!!!

من گفت...

واقعا فکر می کنی کامنت هایی که میذاری با حاله؟

موبد گفت...

ما كه خفه نمي شيم
هر دليلي رو كه برات راحتتره بگو
پر رو تر از اين حرفاييم!!!ه

Anonymous گفت...

بحث باحال بودن یا نبودن نیست
وقتی آدم با روحیات کسی خیلی آشنا نیست یه کمی با ملاحظه دوروبرش قدم زدن بهتره !
هنوز خیلی رفیق فابریک هم نشدیم یه کم زمان میبره شاید !
ایام بکام

Mrs.ZigZag گفت...

امان از این فرهنگ والای ایرانی جماعت! ما هم تجربه‌ش رو داشتیم...

هاD گفت...

من معذرت می‌خوام . اصلاً هر زمان که تمایل داشتین . فقط میشه بگی حدودش کی میشه ؟ :))

بانو گفت...

راستی چرا بچه دار نمیشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عروس بیچاره گفت...

وااااااااااااااااااااااای واقعا همینه!!

ابنوس گفت...

ای خدا نگو از این فضولی ها که منم باهاش در حال ستیزم...حالا مامان شوهر من میگه اوا بچه نیاری ها شرایتطون خوبه ندیدی جاری ات بعد 5 سال اورد!!هر کدام یه جور فضولن ...چی میشد میگفتم لطفا خفه شید

خانوم جیغ! گفت...

اما من با این اوصاف همچنان فیلم ترسناک می بینم! از بس پر رو هستم!

Anonymous گفت...

سلام شعرهای عاشقانه منا قنبری در کتاب دوم وی به چاپ رسید
نام کتاب شعر : بر من بتاب
انتشارات: البرز فر دانش
به سایت www.book24.ir مراجعه کنید. در قسمت ناشران عمومی

آدرس وبلاگ شاعر کتاب
www.monaghanbari.blogfa.com



ولی در پشت آن چشمان سنگی
کسی را بی نهایت دوست دارم
که ....

پیمان گفت...

خیلی خب دیگه... چرا داد میزنی اونا بهت میگن دادش رو سر ما میزنی... اصلا نیار

رشنو گفت...

من همیشه به هم دخترا سفارش میکنم. پنج سال با مردتون زندگی کنین اگه دیدین بعد از پنج سال دوست دارین این ادم بابای بچه تون باشه بچه دار بشین. تو پنج سال خیلی چیزا معلوم میشه. موفق باشی عزیزم.
راستی من اولین باره میام اینجا. خوشحال میشم به من سر بزنی.

Toranjbanoo گفت...

خب، خب، خب... همه این حرفا رو زدی اما نگفتی کی؟؟؟؟؟؟ من که فضول نیستم... نگرانتم عزیزم!!!!!!

ارسال یک نظر