بازی شب یلدا

مرسی از ترنج عزیز که منو به این بازی دعوت کرد. از اونجایی که آدم برونگرایی هستم کمتر کسی وجود داره که از خصوصیات اخلاقی من بی خبر باشه ،اصلا خصلت ناشناخته ایی ندارم بهر حال تمام تلاشم رو می کنم

اول-آدمها برای من سه دسته اند: دسته اول افرادی که نسبت بهشون خنثی هستم ،افرادی که دوستشون دارم و افرادی که ازشون متنفرم.با دسته ی اول که اصولا کاری ندارم دسته ی دوم به شدت مورد توجه من هستند و هر کاری که از دستم بربیاد براشون کوتاهی نمی کنم و دسته سوم وقتی تشکیل میشه که فردی از گروه اول و دوم بنا به دلیلی از قبیل بدگویی ،نیش و کنایه زدن ، بی معرفتی و... سر بخوره تو این دسته .اونوقته که احساسات قبلیم از بین میره و دیگه می خوام سر به تنشون نباشه حالا تو بگو این فرد اصلا همسر عزیز تر از جان من باشه فرقی نداره واسم.

دوم- به شدت به پرایوسی آدمها احترام میزارم و همین توقع رو ازشون دارم.مثلا اگه کسی از حقوق خودم و شوهرم ،اجاره خونه و از همه بدتر زمان بچه دار شدن من (که جزو مسائلیست که من تحت عنوان مسائل اتاق خواب دسته بندیش کردم و به شدت روش حساسم.) بپرسه به سرعت سرازیر میشه تو گروه سوم یعنی منفورها.باید بگم خودم هرگز وارد این پرایوسی آدما نمیشم یعنی من الان دوستانی دارم به شدت صمیمی و قدیمی که هرگز به خودم اجازه ندادم وارد اون حریمشون که خودم بهش معتقدم بشم و نمی خوام مگه خودشون دربارش صحبت کنن.

سوم-به شدت غدم فکر کنم اینقدر واضح باشه که توضیح نخواد

چهارم- در محل کار خیلی وظیفه شناسم و سعی می کنم از تلفن و ... شرکت خیلی استفاده نکنم

پنجم- و از همه مهمتر عجولم بدجور که خودش عواقبی برام داشته که در نتیجیش به سرعت عصبانی میشم و به همون سرعت هم آروم میشم اما هرگز از تصمیماتی که در هنگام عجله گرفتم پشیمون نشدم.یه پیامد دیگه ی این عجولی اینه که اگه طرف مقابلم slow motion باشه اینقدر قاطی میکنم که میخوام از پنجره بندازمش بیرون.

می گم خوب شد ازدواج کردما وگرنه حالا که خودم و لو دادم تا آخر عمر تنها می موندم از دوستای خوبم بانو،عروس بیچاره،رگبار،تینا و زیگزاگ را برای شرکت به این بازی دعوت میکنم.

1 نظرات:

طنز متفاوت گفت...

سلام
خوبی
کلا نظر دادن در blogspot خیلی سخت تر از blogfa هستش
بهترین کار اینه از خوانندگانت بخوای برای نظر دادن از اشتراک گوگلشون استفاده کنند.

ارسال یک نظر